3D Max Auto Grid ile Objelerin Başlangıçlarının Bitişik Olmasını Sağlamak

Bazen objeleri çizerken 2 farklı objenin eksenlerinin çok farklı yerlerde olduğuna şahit olmuşsunuzdur.

Nesnelerin biri üzerinden çıkmasını sağlamak için nesneyi çizmeden önce Auto Grid seçeneğini seçmeniz yeterli.

3D Max Auto Grid ile Objelerin Başlangıçlarının Bitişik Olmasını Sağlamak3D Max Auto Grid ile Objelerin Başlangıçlarının Bitişik Olmasını Sağlamak

Temel nesnenin hangi yüzeyine tıklarsanız o yüzey üzerinde ikinci bir grid meydana gelecektir. Artık ekleyeceğimiz objenin başlangıç gridi bu grid olacaktır. Yani temel nesnenin tıkladığımız yüzeyi.

3D Max Auto Grid ile Objelerin Başlangıçlarının Bitişik Olmasını Sağlamak3D Max Auto Grid ile Objelerin Başlangıçlarının Bitişik Olmasını Sağlamak3D Max Auto Grid ile Objelerin Başlangıçlarının Bitişik Olmasını Sağlamak3D Max Auto Grid ile Objelerin Başlangıçlarının Bitişik Olmasını Sağlamak

Yorumunuzu Ekleyin


Yükleniyor...
    Yükleniyor...